bättre sent än aldrig

haha Hej, antagligen kommer jag vara riiiktigt dålig på detta och glömma det men man kan ju alltid försöka..
 jag kommer väl snacka om livet, vänner, familj, fester mm.
tex. så längtar jag som fan till sommaren , men inte långt kvar.. nästa torsdag så är det byebye.. och det ska bli skönt.
men lektionerna nu är så jäkla onödiga tex. 3-4 timmars håltimme, lövplockning i pildamsparken, picknick mm.
ush man kunde ha sovit istället då eller hittat på någonting annat.
lite avis blev man ju också på 3:orna som tog studenten igår men om två år då attans är det min tur hahha ;)


men nu har vi bara en sak kvar i skolan och det är en kröniken.. som är väldigt enkel men sååååå onödig., men sitter och slipar på den nu eftersom det är inlämning imorron men den är man fri.
jaja ska fortsätta skriva på krönikan och hoppas att den blir någorlunda bra..

ha det bra .<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Sara! skall läsa din blogg om den kmr igång!!!!!!!

2009-06-03 @ 22:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0