godmorgon!!

Godmorgon! .. :)
idag blir det först skolan från  10 - 11 , med bara svenska.. lite onödigt menmen.
sen blir det till pojken i höllviken.som förresten fyller 18 på fredag, grattis :)

Igår blev det först informationsmöte på sommarjobbet, vilket gick bra tills jag kom hem och sommarjobbet ringde och frågade varför jag inte var på mötet  kl 13. så jag hade tydligen hamnat på fel avdelning så hade personalen blandat ihop mig med någon annan.. tabbe ahha men det blir bara att sticka di t på måndag istället..

sen tittade malin förbi och så blev det att bara dö i soffan och sen ut och tjocka sig med våra favorit killar ben & jerry , trevlig kväll fast du är sjuk i huvet :D hahah, <33

I veckan blir det förresten eriks student,  kusin matildas student  & senare på kvällen blir det ut med tjejerna och fira avslutning , på fredag blir det då födelsedagsfest för mattias som blir 18 :)


men nu blir det att fixa sig och dra till skolan

ha det bra <33

Kommentarer
Postat av: din bästavän ; )

hahah, jag är sjuk i huvudet,precis som du älskling. vi passar så bra ihop :D kommentera min blogg kuk :( / DIn Ben & jerrrrry

2009-06-09 @ 10:57:56
URL: http://prettym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0